Facebook chce konkurować w Clubhouse z Hotline

4 lata ago

Facebook lubi kopiować to, co działa i udowadnia to po raz kolejny dzięki Hotline, konkurentowi Clubhouse. Ta aplikacja do czatu audio jest tak popularna, że ​​Twitter próbował ją odkupić za 4 miliardy dolarów.

Infolinia Facebook 2

Infolinia, konkurent Clubhouse przez Facebooka

Po raz pierwszy Facebook Hotline różni się nieco od Clubhouse. Sieć społecznościowa oferuje rodzaj połączenia między aplikacją do czatu audio i Instagram Live.

Pierwszą osobą, która wkroczyła, był Nick Huber, inwestor na rynku nieruchomości. To jest typ osoby, którą Facebook chce przyciągnąć: kogoś, kto pomaga ludziom rozwijać ich umiejętności zawodowe lub finanse. W przypadku Nicka Hubera chodzi o inwestowanie w nieruchomości przemysłowe jako drugie źródło dochodu.

Infolinia na Facebooku

Główną zmianą w Clubhouse jest to, że autor sesji musi aktywować swoją kamerę i tym samym dokonać bardziej formalnej prezentacji. W klubie jest tylko dźwięk. Ponadto Hotline umożliwia gospodarzowi nagrywanie sesji w formacie audio i wideo.

Obecnie Facebook oferuje niektórym użytkownikom Hotline w wersji beta. Usługa jest dostępna bezpośrednio pod adresem aplikacja internetowa. Wydaje się, że nie ma sposobu, aby poprosić o zaproszenie i przetestować platformę. Facebook nie określa również, kiedy jego konkurent w Clubhouse zostanie zwolniony dla wszystkich użytkowników.

Powiązane posty

Go up