Spotify kupuje Betty Labs i chce konkurować z Clubhouse

4 lata ago

Spotify ogłasza przejęcie Betty Labs, firmy, która stworzyła aplikację Locker Room. Umożliwia to organizowanie wymiany audio na żywo na temat sportu. Usługa przesyłania strumieniowego stara się konkurować z Clubhouse, inną mniej lub bardziej podobną aplikacją, która teraz odnosi sukcesy.

Ikona logo Spotify

Spotify kupuje firmę Betty Labs

W następstwie podcastów od około roku rośnie „dźwięk na żywo”, który oferuje transmisje na żywo i konferencje lub rozmowy między użytkownikami Internetu, wszystko w formacie audio, dzięki aplikacji Clubhouse. Oferuje możliwość interakcji, których nie ma w przypadku nagranych wcześniej podcastów.

Betty Labs została założona w 2018 roku i specjalizuje się w tej niszy. W 2020 roku firma uruchomiła szatnię. Spotify oznajmić że szatnia będzie się rozwijać, aby przekształcić ją w otwartą platformę „Szerszy krąg twórców i fanów”. Platforma będzie więc otwarta na tematy związane z muzyką i szerzej z kulturą, ale także dla twórców z różnych środowisk.

To przejęcie Betty Labs przez Spotify po raz kolejny pokazuje, że usługa strumieniowego przesyłania muzyki chce oferować swoim użytkownikom różne funkcje. Nie chce już być tylko sposobem słuchania muzyki i niczym więcej. Przypominamy, że już postawiłeś na podcasty.

Powiązane posty

Go up