Facebook chce konkurować w Clubhouse z Hotline

4 lata ago

Clubhouse to sieć społecznościowa, która powstała na początku 2021 roku. Dostępna tylko na zaproszenie w prywatnej wersji beta na iOS, aplikacja odniosła ogromny sukces po wyróżnieniu przez Elona Muska na Twitterze. Dla tych, którzy nie mają zaproszenia, nadal można zarezerwować pseudonim, zanim uzyskają dostęp do sieci społecznościowej. Sieć społecznościowa umożliwiająca użytkownikom, których nazwa sponsora jest widoczna dla wszystkich, rozmawiać głosowo w prywatnych pokojach z kilkoma osobami. Idealny w czasach pandemii. A kiedy wiesz, że rynek mediów społecznościowych jest całkowicie załamany, szybki rozwój Clubhouse budzi zazdrość.

Podczas gdy Twitter próbował kupić Clubhouse za 4 miliardy dolarów, Facebook ma zupełnie inną strategię.

Kredyt: Facebook

Facebook próbuje konkurować z Clubhouse własnym rozwiązaniem o nazwie Hotline, ujawnia Krawędź.

Infolinia, dokładna kopia Clubhouse opracowana przez Facebooka

Gdy coś zadziała, możesz być pewien, że Facebook szybko postara się zbudować Twoją wersję. A Clubhouse nie ucieka przed tym, ponieważ firma po prostu zdecydowała się uruchomić Hotline, która opiera się na tej samej koncepcji. Ale w przypadku Facebooka ważne jest, aby odróżnić się od jego wyjątkowego konkurenta. Dlatego Hotline można postrzegać jako skrzyżowanie Instagrama na żywo, który umożliwia użytkownikom udostępnianie filmów na żywo, i Clubhouse. Więc nie chodzi tylko o dźwięk, ale także o obraz. Co nadać interwencjom większą dynamikę.

Podobnie jak Clubhouse, Hotline oferuje dołączenie do pokoju głosowego w celu wzięcia udziału w wymianie. Pierwszą „konferencję” wygłosił Nick Huber, inwestor na rynku nieruchomości. Mężczyzna opracował swój plan finansowy, aby zwiększyć swoje finanse w tym sektorze, a dokładniej w sektorze przemysłowym.

W tej chwili Hotline jest dostępna w wersji beta. z przeglądarki. Wersja beta… zamknięta. W tej chwili żadne zaproszenie nie jest wysyłane do tych, którzy chcą wypróbować Clubhouse. Dlatego trzeba będzie zadowolić się skromnymi zyskami nielicznych szczęśliwców, którzy mogą uczestniczyć w wymianach.

Nie wspominając o tym, że Facebook nie podał jeszcze daty premiery Hotline. Okaże się, czy użytkownicy, którzy są już w Domu Klubowym, zgodzą się na udział w tym konkursie. Zwłaszcza, gdy wiemy, że z Facebooka skradziono prywatne dane ponad 500 milionów osób.



Powiązane posty

Go up