YouTube sprawdza swoje warunki dotyczące reklam w mastheadach.
4 lata ago
Oprócz tego, że jest największą platformą dystrybucji wideo na świecie, youtube To także jeden z najważniejszych graczy w branży reklamowej. Co więcej, youtube Zatrzymać odgrywa wiodącą rolę dla platformy. Ostatnio gigant znacznie zaostrzyły warunki dostępu.
To nie pierwszy raz Google wzmacnia warunki Twoich usług reklamowych. Dzięki tym nowym warunkom użytkowania nie ma reklam związanych zalkohol, w kierunku gry pieniężne lub leki na receptę nie będą się już pojawiać w mastheadzie YouTube.

Odnośnie zapowiedzi postaci Polityka, YouTube przeanalizuje je pojedynczo, aby sprawdzić, czy są zgodne z nowymi przepisami.
Treść
YouTube postanowił wyczyścić reklamy.
Dla tych, którzy prawdopodobnie nie są tego świadomi, masthead to nic innego jak prostokątny pasek reklamowy, który pojawia się zaraz po otwarciu YouTube. To prawdziwy impuls do przeglądania (oczywiście za opłatą), ponieważ w ciągu 24 godzin liczba odwiedzin może z łatwością osiągnąć 60 milionów.
Ale od początku tygodnia platforma narzuciła nową zasadę dla tych, którzy chcą tam zamieszczać ogłoszenia. Na linii wzroku giganta wyróżniają się punkty alkohol albo kilka gry pieniężne. Ponadto komunikaty o leki na receptę są one obecnie zakazane, a reklamy polityczne będą rozpatrywane indywidualnie.
YouTube wskazuje, że masthead nie będzie już udostępniał propagandy wyborczej; Niektóre reklamy polityczne, takie jak reklamy tematyczne, nadal mogą być tam wyświetlane, jeśli spełniają normy. .
Politycy, którzy chcą korzystać z usług YouTube w mastheadach, na przykład były prezydent USA. Donalda Trumpa który robił to przez 3 dni, dlatego będziesz musiał przewinąć do innych kanałów.
Przeczytaj także: 4 nowe narzędzia do krótkich filmów na YouTube
Wpływ, jaki może mieć YouTube odegrał ważną rolę w tej decyzji.
Aby wyjaśnić tę decyzję, YouTube zauważa na swojej stronie pomocy, że szczególnie ważny jest wpływ reklamowy mastheadu. Dlatego ważne jest, aby filtrować reklamy, które się tam pojawiają i dodać, że nowe rozporządzenie zapewni lepsze wrażenia odwiedzającym, którzy mogą uznać niektóre miejsca za nieodpowiednie.
Jednak ta nowa regulacja będzie również służyć interesom firmy Google, która jest właścicielem serwisu YouTube od końca 2006 roku. Powszechnie wiadomo, że organy regulacyjne zegar google ściśle przez jakiś czas.
Wyjaśnia to również wszystkie te regulacje, a jednocześnie fakt, że w ostatnich latach Google został aktywowany do moderowania swoich treści reklamowych, takich jak zakaz wszelkich reklam nienawiści, dezinformacji politycznej czy teorii spiskowych na temat Sars-CoV-2. .
Powiązane posty