Twitter testuje wyświetlanie reklam floty

4 lata ago

Świergot ogłoszenie Rozpocznij test od opublikowania reklam Fleet, czyli krótkotrwałych tweetów, które przypominają historie na Instagramie i Snapchat. Floty, których okres użytkowania wynosi 24 godziny, istnieją od kilku miesięcy.

Floty na Twitterze

„Reklamy flotowe to pełnoekranowe billboardy dla reklamodawców”, powiedział Justin Hoang, menedżer produktu Twitter i Austin Evers, dyrektor ds. globalnego marketingu produktów. Twitter nawiązał współpracę z garstką reklamodawców w ramach tego, co nazywa „eksperymentem”. Początkowo test na Twitterze polegał na wyświetlaniu reklam floty użytkownikom z USA na iOS i Androidzie. Europejczycy prawdopodobnie pójdą za tym później.

Ci, którzy korzystają z historii na Instagramie i Snapchacie, nie będą zdezorientowani, ponieważ wrażenia będą niemal identyczne. Reklamodawcy będą mogli wyświetlać reklamy w formie obrazów lub filmów (o maksymalnym czasie trwania 30 sekund na film). Możliwe będzie również umieszczenie linku, do którego można uzyskać dostęp, przesuwając się po ekranie.

QpadH2f

Przykład reklamy

Jak możemy sobie wyobrazić, ta nowość pozwoli Twitterowi generować większe dochody. Przychody z reklam w mediach społecznościowych wzrosły o 32% w pierwszym kwartale 2021 r. (rok do roku) do 899 mln USD, a łączny udział reklam wzrósł o 11% w tym samym okresie. Firma ciężko pracuje nad szybszym tworzeniem większej liczby funkcji, ponieważ do końca 2023 r. zamierza dotrzeć do 315 milionów aktywnych użytkowników. To do tej pory 199 milionów.

Powiązane posty

Go up