Wkrótce klasyczne reklamy filmowe?
4 lata ago
Plik Lokowanie produktu stanowi znaczną część dochodu z filmu. Technologia cyfrowa umożliwia teraz dodawanie reklam do klasycznych filmów.
Wielka ucieczka Johna Sturgesa to wielki klasyk kina wojennego. Wydany w 1963 roku w filmie występuje Steve McQueen jako kapitan Virgil Hilts. W pamiętnej scenie z filmu Hilts próbuje uciec przed niemieckimi żołnierzami. Udaje mu się przejechać motocyklem przez ogrodzenie z drutu kolczastego i przekroczyć granicę Szwajcarii. Następnie kapitan zatrzymuje się przed stodołą, aby odzyskać przytomność. Obok budynku widać duży szyld reklamujący markę piwa. Ten szczegół nie pojawia się w aktualnej wersji filmu. Jednak l może być w przyszłości.

Kredyty z Pixabay
Lokowanie produktu w utworach kinematograficznych nie jest zjawiskiem nowym. Praktyka jest prawie tak stara jak sam przemysł filmowy. Piekielny garaż, komedia z 1919 roku z Busterem Keatonem, jest konkretnym przykładem. Film przedstawia logo różnych firm naftowych.
Treść
Cyfryzacja lokowania produktu
Lokowanie produktu to lukratywna praktyka dla marek. Niezależnie od tego, czy główny aktor w filmie lub serialu nosi określone ubrania, pije określoną markę kawy lub jeździ określonym samochodem, możesz zwiększyć sprzedaż.
Wcześniej i dziś produkt musi być fizycznie obecny podczas filmowania. Branża reklamowa szuka teraz innej alternatywy. Wykorzystywana jest technologia umożliwiająca cyfrowe wstawienie produktu w określonej kolejności.
A co z artystyczną integralnością?
Na przykład reklamodawcy mogą dodać nowe etykiety do butelek szampana w nocnym klubie Ricka Blaine'a w filmie z 1942 roku. biały Dom. Reklama neonowa włączona Ocean's Eleven Można też wymienić stewię Stevena Soderbergha. Charlie Chaplin mógłby nawet promować napoje gazowane. Kilka tygodni, a nawet miesięcy lub lat później inne marki zastąpiły dodane produkty.
Ta technika z pewnością wydaje się interesująca zarówno dla marek, jak i producentów treści, ale krytyk Anne Billson uważa, że „ Kwestionuje również rolę dyrektora artystycznego, który dużo myślał o pojawieniu się czegoś, tylko po to, aby reklamodawca przyszedł później i zepsuł to wszystko dodatkami, które mogą okazać się anachroniczne lub mogą nie pokrywać się z wyborem artystycznym .. »
Powiązane posty