Twitter właśnie kupił Scroll, całkiem specjalną usługę

3 lata ago

Świergot Na pewno dużo się teraz mówi. Po podjęciu decyzji o rozszerzeniu Spaces na więcej kont, niebieski ptak sieci społecznościowej ogłosił, że kupił Scroll, usługę pozycjonowaną na rynku monetyzacji treści.

Scroll ma formę usługi subskrypcyjnej.

Kredyty z Pixabay

W zamian za ryczałt zbierany co miesiąc abonenci mają możliwość dostępu do katalogu serwisów informacyjnych bez reklam.

Twitter kupił Scroll

Jest stosunkowo niejasne, jak działa usługa, ale wydaje się, że opiera się na plikach cookie stron trzecich w celu określenia, czy wyświetlać reklamy z witryn partnerskich. Oczywiście wydawcy otrzymują prowizję za każde połączenie wykonane przez jednego z abonentów usługi.

Mało znany w Europie, wydaje się mieć dobrą prasę wśród naszych amerykańskich przyjaciół, dzięki czemu różne media dołączyły do ​​tej przygody. Tak jest w przypadku Krawędźna przykład, który jest częścią witryn partnerskich Scroll.

Na razie nie wiadomo, co Twitter planuje zrobić ze Scrollem, ale oświadczenie wydane przez prezesa firmy sugeruje, że portal społecznościowy ma duże ambicje na ten temat.

Ambicje „większe niż ludzie myślą”, co sugeruje, że Twitter szuka nowych narzędzi do zarabiania na swoich usługach. Kosztowna usługa w utrzymaniu.

Nowa dźwignia monetyzacji w zasięgu wzroku?

Komunikat prasowy sugeruje również, że rozwiązanie opracowane przez Scroll mogłoby zostać ostatecznie zintegrowane z bardziej kompleksową subskrypcją.

W każdym razie ze strony redakcji wydaje się, że rozwiązanie jest korzystne. Mimo to, zdaniem firmy, firmy, której słowa trzeba oczywiście spojrzeć z perspektywy, usługa pozwoliłaby wydawcom zarobić więcej pieniędzy niż tradycyjne formaty reklam. A biorąc pod uwagę moc Twittera, nie byłoby zaskoczeniem, gdyby dane rozwiązanie bardzo szybko zyskało na znaczeniu.

Główna partia ze swojej strony nie wypowiadała się jeszcze publicznie o przejęciu władzy, nawet o swoich zamiarach.



Powiązane posty

Go up