Twitter rzekomo próbował przejąć Clubhouse
4 lata ago
Świergot najwyraźniej był zainteresowany Dom klubowy. Bloomberg donosi w artykule (płatnym), że sieć społecznościowa blue bird wyłożyłaby na stół 4 miliardy dolarów na zakup aplikacji.
Według naszych kolegów dyskusje między obiema stronami miałyby miejsce w ostatnich miesiącach i dotyczyły sumy 4 miliardów dolarów, czyli około 3,37 miliarda euro.

Jednak od lat nie wiemy, dlaczego firmy ostatecznie nic by nie osiągnęły.
Treść
Twitter x Clubhouse?
Zapytany przez różne media, Twitter ze swojej strony ujawnił, że w praktyce firmy nie wypowiada się na temat plotek lub spekulacji.
Klub wydaje się w każdym razie chcieć zmienić strategię. Bloomberg informuje, że firma prowadzi rozmowy przy okrągłym stole, którego celem jest osiągnięcie wyceny w wysokości 4 miliardów dolarów. Obecnie, wraz z ostatnią zbiórką funduszy w styczniu, startup jest wyceniany na 1,4 miliarda dolarów.
Negocjacje, które zakończyły się niepowodzeniem
Clubhouse, jeśli jeszcze nie wiesz, to trochę specjalna aplikacja. Dostępna tylko na iOS i na zaproszenie stwarza zaszczytne miejsce dla audio, a tym samym pozwala jej użytkownikom spotykać się i dyskutować na kanałach, gdzie każdy może ich usłyszeć.
Wydaje się, że firma chce teraz zrobić nowy krok: w rzeczywistości wdrożyła nową funkcję, która umożliwia użytkownikom bezpośrednie wynagradzanie niektórych twórców.
Twitter ze swojej strony niedawno podniósł zasłonę na podobnym narzędziu. Nazywane Spaces, jest również zależne od dźwięku, ale nie jest jeszcze dostępne dla wszystkich użytkowników.
Powiązane posty