Twitter kupuje Scroll, usługę do usuwania reklam z witryn
4 lata ago
Twitter ogłasza przejęcie Scroll. Jest to usługa, która za 5 USD miesięcznie umożliwia usuwanie reklam w różnych powiązanych mediach. Oczywiście spora część pieniędzy trafia do kieszeni mediów.
Treść
Twitter dostaje w swoje ręce Scroll
Jak możesz sobie wyobrazić, Twitter zamierza stworzyć własną subskrypcję, w tym Scroll. Będzie również obejmować Revue, usługę biuletynową zakupioną przez sieć społecznościową w styczniu ubiegłego roku, oraz inne usługi. Ale nie ma jeszcze konkretnych szczegółów dotyczących pełnej oferty.
„To dla nas ekscytująca okazja, aby zaprezentować ten sprawdzony model redaktorom na naszej platformie i sprawić, by wiadomości były bardziej czytelne dla wszystkich zaangażowanych”., oznacza Twitter w jego blog. „Idąc dalej, Scroll stanie się ważnym dodatkiem do naszej pracy związanej z subskrypcjami, ponieważ tworzymy i kształtujemy przyszłą usługę subskrypcji na Twitterze”., dodaje grupę.
Przejęcie Scroll oznacza przejęcie Nuzzela, ponieważ należy on do Scroll. Nuzzel codziennie wysyła e-maile z najpopularniejszymi artykułami udostępnionymi przez ludzi na jego osi czasu na Twitterze. Sieć społecznościowa twierdzi, że „Z czasem podstawa Nuzzel trafi bezpośrednio do Twittera”. Usługa zostanie zamknięta 6 maja.
Twitter planuje uruchomić nową platformę subskrypcji jeszcze w tym roku. W najbliższym czasie Scroll nie będzie już akceptować rejestracji od nowych wydawców.
Powiązane posty