Instagram umieszcza reklamy na Reels, swojej kopii TikTok
4 lata ago
Po teście w kwietniu Instagram ogłosił, że ustawia reklamy na Reels na całym świecie. Przypominamy, że bębny nie są niczym więcej, ani mniej niż kopią TikTok.
Instagram donosi, że reklamy sekcji Kołowrotki pojawiają się w każdym miejscu. Niektóre z nich znajdują się na dedykowanej karcie, na bębnach w opowiadaniach, na bębnach części Eksploruj lub po prostu na bębnach na stronie głównej.
Podobnie jak historie, reklamy rolek są w formacie pionowym. Zajmują cały ekran i trwają maksymalnie 30 sekund. Użytkownicy mogą przesuwać palcem po ekranie, aby je pominąć, jeśli ich to nie obchodzi.
„Kiedy wejdziesz na Reels, znajdziesz twórców, którzy zapewnią Ci rozrywkę. A także idź tam i bądź w trybie zabawy, który różni się nieco od tego, jak podchodzisz do strony głównej na Instagramie lub Stories ”.Instagram COO Justin Osofsky powiedział Instagram CNBC. „Myślę, że marki stają się dość wyrafinowane w sposobie, w jaki wykorzystują nowe krótkie formaty wideo, w tym rolki, do opowiadania własnych historii. A wtedy reklama jest dla marek naturalną okazją dotarcia do konsumentów, do których chcą dotrzeć ”on dodał.
Zmiana zaczyna się dzisiaj, zarówno w aplikacji na iOS, jak i w aplikacji Instagram na Androida.
Powiązane posty