Instagram wymyślił, jak sprawić, by influencerki zarabiały pieniądze
4 lata ago
Instagram Z biegiem lat ugruntował swoją pozycję jako „miejsce do odwiedzenia” dla wszelkiego rodzaju influencerów. Influencerzy, którym udaje się nawet zarabiać na życie z platformy i swojej społeczności, oferując płatne partnerstwa swoim partnerom.
A teraz nadszedł czas, aby poszli jeszcze dalej.
Instagram właśnie wprowadził serię nowych narzędzi dla influencerów. Narzędzia, które pozwolą im znaleźć nowe dźwignie wynagrodzenia.
Treść
Instagram ma wpływowe pomysły na zarabianie pieniędzy
Pierwszym z nich jest Creator Shop, którego celem jest po prostu umożliwienie influencerom łatwego założenia własnego sklepu na platformie. Dlatego sprzedawaj swoje produkty bezpośrednio subskrybentom.
Prezentowany osobiście przez Marka Zuckerberga Creator Shop musi zatem uprościć życie influencerom. Nie będą już musieli przechodzić przez platformy stron trzecich, aby wykonywać swoje działania.
Prezes Facebooka nie zamierza zatrzymywać się w tak dobry sposób. Wskazał również, że jego zespoły opracowują nowe narzędzia ukierunkowane na rekomendację produktów, z systemem afiliacyjnym, który będzie natywnie zintegrowany z Instagramem.
Trzy narzędzia w fazie rozwoju
Nie podano jednak żadnej daty i nie wiemy też dokładnie, jak ta platforma będzie działać.
Trzecie narzędzie, „rynek treści dla marki”. Tutaj pomysł jest nieco inny, ponieważ to narzędzie ma na celu połączenie wpływowych i reklamodawców. Mark Zuckerberg chce ułatwić początkującym talentom na platformie znalezienie pierwszych kontraktów.
Z drugiej strony nie trzeba wskakiwać do aplikacji. Narzędzia te są wciąż w fazie rozwoju i nie można jeszcze z nich skorzystać. Nie jest również jasne, czy będą oferowane na wszystkich rynkach, czy też będą ograniczone do niektórych regionów.
Jedno wydaje się i tak pewne, wydaje się, że Instagram ma pomysły na zarabianie na swoich usługach. Ponieważ wpływowe osoby nie są oczywiście jedynymi, którzy zarabiają dzięki tym nowym narzędziom.
Powiązane posty