Testowana wersja Androida
3 lata ago
Już czas! Dom klubowy chodź w rzeczywistości, aby ujawnić, że ich zespoły testowały wersję Android aplikacji, przy pomocy kilku wybranych użytkowników. Ale czy nie jest już za późno?
Clubhouse przypomina trochę aplikację, o której wszyscy mówią od początku roku.
Początkowo uruchomiona w kwietniu 2020 roku, rok temu, aplikacja odrodziła się na początku roku po wywiadzie dla klubu przez Elona Muska. DOBRA POGODA.
Treść
Clubhouse w końcu trafia na Androida
Podczas tego wywiadu SpaceX i Tesla strongman ujawnili, że spędzili dużo czasu nad aplikacją. Zgodnie z oczekiwaniami, wiadomość nie przeszła niezauważona i wszyscy zaczęli interesować się rozwiązaniem.
Ze swojej strony Clubhouse zdołał podtrzymać mit, ograniczając dostęp do aplikacji za pomocą dobrze ugruntowanego systemu zaproszeń, który oczywiście w znacznym stopniu przyczynił się do atrakcyjności tego narzędzia. Aplikacja, która miała też inne ograniczenie: była oferowana tylko na iOS.
Ale to się zmieni. Wygląda na to, że nadszedł czas, aby klub otworzył się dla większej liczby użytkowników. W notatce firma ujawniła, że obecnie testuje wersję swojej słynnej aplikacji na Androida.
Aplikacja, która jest za późno?
Oferowany tylko w wersji beta, nie jest jednak otwartym dostępem i wydaje się być testowany z bardzo małym panelem użytkowników. I wyobrażamy sobie to dla największych influencerów na platformie.
Jednak uruchomienie może nastąpić dość szybko. W komunikacie prasowym firma podkreśla również, że ma nadzieję zaoferować to narzędzie większej liczbie użytkowników „w nadchodzących tygodniach”.
Mimo to możemy się też zastanawiać, czy nie jest za późno. Sukces Clubhouse nie uszedł konkurencji, a większość platform społecznościowych uruchomiła podobne funkcje. Oczywiście Twitter, ale także Facebook czy nawet Reddit. Dlatego alternatyw jest coraz więcej, z dużo większym audytorium.
Wydaje się również, że ostatnie dane z Sensor Tower wskazują w tym kierunku. Jako opakowanie (płatny link) w jednym z jego najnowszych artykułów liczba pobrań aplikacji spadła w marcu o 72% w porównaniu z lutym, co daje łącznie 2,7 miliona pobrań w porównaniu z 9,6 miliona w poprzednim miesiącu.
Powiązane posty