Rozwój Everwild (Rare) zaczyna się od zera

4 lata ago

Tak Dziwne w rzeczywistości zaznaczył swoją obecność, ogłaszając nową dodatkową zawartość do swojej najnowszej gry Morze Złodziei, kolejny świetny projekt odnotował jego nieobecność podczas konferencji Xbox roczny przed E3. Wiecznie dzikie, dziwna gra marzeń angielskiego studia zaplanowana na Xbox Series X | Tak, nie było go od czasu ostatniego zwiastuna w lipcu 2020 roku i wielu spodziewało się, że będzie mieć jakieś wiadomości o tym ambitnym projekcie własnym dla Microsoftu ...

Element odpowiedzi zostanie znaleziony w najnowszym raporcie na stronie. Kroniki gier wideo co stanowi skomplikowany rozwój. Gdybyśmy już wiedzieli, że nie powinniśmy oczekiwać, że zobaczymy Wiecznie dzikie Wkrótce wieści nie są najlepsze dla tych, którzy spodziewali się zdobyć nowy tytuł Rare w 2022 roku… Ani w każdym razie w 2023 roku.

Obraz z gry Everwild
Rzadkie kredyty

Według źródeł VGC, potwierdzonych doniesieniami dziennikarza Xbox Jeffa Grubba, rozwójWiecznie dzikie zajęłoby to znacznie więcej czasu niż oczekiwano. Do tego stopnia, że ​​gra miała być zaplanowana dopiero na 2024, 5 lat po jej oficjalnej oficjalizacji podczas E3 2019.

Rzadki absolwent u steru

Po odejściu byłego dyrektora kreatywnego Simona Woodroffe'a i przybyciu jego zastępcy Gregga Mayle'a, weterana zespołów Rare, grającego w kultowych tytułach, takich jak Banjo-Kazooie, Kraj Osioł Kong a ostatnio Morze Złodziei, Wiecznie dzikie zostałby zrestartowany od góry do dołu

„Greg Mayles dołączył do nas jako dyrektor kreatywny pod koniec zeszłego roku, a nasz zespół nigdy nie był silniejszy. Odkąd pokazaliśmy nasz zwiastun Eternals, nadal robimy postępy w każdym aspekcie Everwild. Zespół nadal ciężko pracuje, aby zaktualizować naszą wizję i wprowadzić magię natury do Everwild dla graczy i graczy z całego świata.”

W grę wchodzi brak kierunku

Jeśli studio wydaje się zgadzać co do pamiętnego kierunku artystycznego tytułu, na jego rozwój wpłynąłby brak kierunku w najważniejszych aspektach gry.

W najnowszym głównym raporcie z zeszłego roku opisano „trzecioosobowa gra przygodowa z elementami gry w bogów”- ale równie dobrze może być tak, że Everwild jest zupełnie inny od dzisiejszego oświadczenia.

Artykuł opisuje również, w jaki sposób jeden z warunków przywódczych Rare, sprzeciwiający się obecności walki w tytule, mógł stanowić problem dla zespołów projektantów gry. Nie trzeba dodawać, że wymagana będzie cierpliwość ...



Powiązane posty

Go up