CD Projekt przyznaje, że wyciągnął wielką lekcję z katastrofalnej premiery
4 lata ago
Cyberpunk 2077 To była jedna z najbardziej oczekiwanych gier ostatnich lat. Gra wideo, która przekonała redakcje dzięki wciągającemu wszechświatowi, jakości pisania, długiemu okresowi użytkowania i ścieżce dźwiękowej. Niestety, gdy gra została uruchomiona w grudniu ubiegłego roku, była rozczarowaniem dla wielu graczy na PS4 i Xbox One, ponieważ CD Projekt wyraźnie okłamał swoją społeczność, obiecując, że Cyberpunk 2077 będzie działał na tych sześcioletnich maszynach. To, co się nie stało, nie zapominając o licznych błędach, skłoniło polskie studio do przeprosin. Sony zdecydowało się nawet zaoferować zwrot pieniędzy kontuzjowanym graczom.
Bardzo trudny okres dla CD Projekt, który zaczyna regenerować sierść zwierzęcia i stopniowo aktualizuje swoje ostatnie narodziny.
Ale polskie badanie zapewnia: już więcej tego nie zrobimy!
Treść
CD Projekt nie chce już, aby taka sytuacja się powtórzyła
Często o tym zapominamy, ale CD Projekt jest znacznie starszy na rynku gier wideo niż jego konkurenci. Niegdyś wydawca gier na PC na CD-ROM, stąd jej nazwa, firma rozpoczęła prace nad trylogią Wiedźmin. Trzy gry później CD Projekt cieszy się szacunkiem całej branży, a Cyberpunk 2077 był bardzo wyczekiwany.
Niestety, RPG dało się wciągnąć we własną grę, przytłoczone ogromną ambicją. Jeśli eksperyment się powiedzie, obietnice nie zostały dotrzymane. I tego CD Projekt chce uniknąć w przyszłości.
Podczas konferencji z inwestorami CD Projekt wyjaśnił, że wyciągnął wnioski.
Teraz w Wiedźminie mamy dwa solidne filary, na których możemy budować przyszłość CD Projekt. Oczywiście nie wszystko poszło zgodnie z planem. Ale wiedz, że to była dla nas świetna lekcja i nie zapomnimy o tym.
Warto również zauważyć, że CD Projekt mówi teraz o Cyberpunku 2077 jako ostoi. Wyobrażamy sobie, że studio będzie kontynuować aktualizacje, poprawki i inne DLC, aby Twoje dziecko przetrwało lata.
Pomimo złego rozgłosu na początku, Cyberpunk 2077 sprzedał się w 2020 roku w 13,7 miliona egzemplarzy. Wynik bardzo dobry, ale taki, w którym studio nie chce odpocząć, nie kwestionując jego metod.
Powiązane posty