Cyberpunk 2077 wciąż spełnia wszystkie swoje obietnice
4 lata ago
Cyberpunk 2077Choć z pewnymi mocnymi stronami w naszym teście, dla wielu graczy był to zimny prysznic. Gracze, którzy są ofiarami ogromnej komunikacji CD Projektu, który niewątpliwie zbyt wiele obiecywał swojej społeczności. Ale czy Cyberpunk 2077 spełni wszystkie swoje obietnice pomimo wielu problemów, które trzeba naprawić i innych długo oczekiwanych dodatków? Tak uważa Adam Kiciński, prezes polskiego studia. Mężczyzna niedawno potwierdził swoje zaangażowanie w dostarczenie stabilnej, ostatecznej wersji gry RPG, wyjaśnia. TechRadar.
To właśnie w kontekście raportów finansowych firmy za pierwszy kwartał Adam Kiciński ujawnia, że „prawie połowa” zespołów programistycznych Cyberpunk 2077 poświęca się jego „naprawie”, aby osiągnąć wynik „na wysokości tego, co obiecaliśmy”.

Jeśli chodzi o drugą połowę zespołów, to są one przydzielone do innych, nieznanych w tej chwili projektów. Oczywiście myślimy o samodzielnym Cyberpunk 2077 online lub Wiedźminie 4.
Treść
CD Projekt chce kontynuować starania, aby zaoferować oczekiwaną grę
Być może Cyberpunk 2077 powinien zostać ponownie przełożony, mimo zniecierpliwienia graczy i inwestorów. CD Projekt ostatecznie skomercjalizował grę, która nie została jeszcze ukończona, ale miała się odkupić. W końcu gry takie jak No Man's Sky otrzymały drugie życie po kilku latach aktualizacji. Wiedźmin III był również bardzo „zepsuty”, kiedy został wydany.
Jak wyjaśnia dyrektor generalny CD Projekt, kilku pracowników jest przydzielonych do naprawy Cyberpunk 2077. Kiedy wiemy, że stanowi to połowę siły roboczej, wyobrażamy sobie, że polskie studio ma duże ambicje związane z grą RPG. CD Projekt popełniłby błąd, pozbawiając się długiego życia dla swojej gry fabularnej. GTA 5 to dowód na to, że studio może długo wypoczywać w bogatym otwartym świecie, rozległym i stale aktualizowanym, optymalizowanym...
Czy to wystarczy, aby Cyberpunk 2077 wrócił do PS Store? Nie tak dawno Adam Kiciński wyjaśnił, że tylko Sony jest w stanie podjąć taką decyzję. Jeśli mimo zamieszania gra sprzedawała się lepiej niż oczekiwano, rezygnacja ze zdematerializowanych na PlayStation to wciąż ogromny deficyt.
Powiązane posty