Tesla był za kierownicą samochodu, który rozbił się w Teksasie

4 lata ago

Plik Tesla Model S. który rozbił się w Teksasie miał dobry osoba, która prowadzi. Ten szczegół potencjalnie wyklucza hipotezę o awarii oprogramowania jako przyczynie wypadku.

Dramat sięga 17 kwietnia wiosną w Teksasie. Według stacji telewizyjnej KHOU śledczy na miejscu zdarzenia byli „ 100% pewności Że nikt nie prowadził samochodu w czasie wypadku. Wypadek Tesli Model S, który byłby prowadzony w trybie automatycznego pilota, miał dwie ofiary: Williama Varnera (59 lat) i Everette Talbot (69 lat). Szef Tesli, Elon Musk, podszedł do talerza wkrótce po fakcie. Wspomniał o odzyskanych na pokładzie danych wskazujących na dezaktywację autopilota. Właściciel pojazdu wybrałby więc model pozbawiony funkcjonalności.

Kredyty John Jakob - Pixabay

Inny przedstawiciel producenta zaprzecza wersji badaczy. To wiceprezes firmy ds. Inżynierii samochodowej, Lars Moravy.

Nieprawidłowe położenie kierownicy.

Zespół Tesli był w stanie zbadać pojazd. Inspekcja została przeprowadzona pod kierownictwem lokalnych organów ścigania, śledczych z amerykańskiej Federalnej Agencji Bezpieczeństwa Drogowego (NHTSA) oraz Krajowej Rady Bezpieczeństwa Transportu (NTSB). Inżynierowie Tesli zauważyli, że kierownica jest ustawiona w nieprawidłowym położeniu.

To prowadzi ich do wniosku, że jedna z ofiar prowadziła samochód w czasie zdarzenia. Producent nie miał jeszcze dostępu do karty pamięci pojazdu. To pozostawiono badaczom.

Musk karze relacje w mediach

« Nadal wysoko cenimy bezpieczeństwo i staramy się ulepszać nasze produkty w przyszłości za pomocą tego rodzaju danych i innych informacji z terenu. „W każdym razie daj mi znać Moravy. Żaden przedstawiciel NHTSA i NTSB nie był skłonny odpowiedzieć na komentarze wiceprezesa Tesli ds. Inżynierii samochodowej.

« Ci dziennikarze powinni się wstydzić - Ze swojej strony - powiedział Elon Musk. Szef zarzuca dziennikarzom, że niesłusznie koncentrują się na swoim biznesie tylko po to, by zdobyć publiczność. Zapytaj, dlaczego wiele ofiar śmiertelnych, które zdarzają się każdego dnia na drogach, nie jest tak szczegółowo omówionych.



Powiązane posty

Go up