Operatorzy: liczba skarg we Francji wzrosła w 2020 r., Na czele z Free
4 lata ago
Arcep, policjant telekomunikacyjny, znalazł że Francuzi są coraz bardziej niezadowoleni z Orange, SFR, Bouygues Telecom i Free. W 2020 r. Na platformie J'alerte l'Arcep pojawiło się 33 000 alertów konsumenckich, o 37,5% więcej niż w 2019 r.
Treść
Francuzi byli niezadowoleni z operatorów w 2020 roku
Najgorszy uczeń był wolny. To on wygenerował najbardziej negatywne prośby ze strony Francuzów. W ten sposób zajmuje miejsce SFR, który do tej pory był złym uczniem. Następnie są Orange i Bouygues Telecom. W szczegółach firma Bouygues Telecom otrzymała 19 alertów dla 100 000 klientów. Jest ich 25 za Orange, 26 za SFR i 29 za darmo.
Rok 2020 był inny od pozostałych, z ograniczeniami. Dlatego Francuzi korzystali z Internetu znacznie częściej niż wcześniej i wyraźnie obserwowali problemy. „Napłynęły doniesienia, również w tym roku, o jakości obsługi, w tym obsługi posprzedażowej. Towarzyszy temu niezadowolenie ze zmian w sieciach (rozmieszczenie światłowodów, niewystarczający zasięg telefonii komórkowej itp.), W szczególności z rozmieszczeniem światłowodów, a następnie z praktykami handlowymi operatorów i trudnościami napotykanymi przy zmianie operatorów ”.wyjaśnia Arcep.
Ogólnie rzecz biorąc, nastąpił spadek średniej satysfakcji Francuzów. Średnia liczba operatorów wyniosła 7,65 / 10 w 2019 roku. W 2020 roku było 7,5 / 10. To w ustalonym miejscu różnice są najważniejsze. Klienci SFR oceniają SFR na poziomie 6,8 / 10, w porównaniu do Orange 7,5 / 10. Na urządzeniach mobilnych oceny wahają się od 7,4 dla SFR do 7,8 dla Orange i Free. Usługi dla klientów operatorów są generalnie słabo oceniane. Free opuszcza grę przy 2,6 / 5, kiedy SFR zamyka bank przy żałosnym 1,8 / 5.
Powiązane posty