Oculus Quest - popularny wśród programistów, 60 Hz do ręcznego śledzenia i aplikacje SideQuest na Androida

3 lata ago

[Article initial daté du 29/04] Jeśli chodzi o rzeczywistość wirtualną, trudno uciec odOculus Quest ponieważ ta ostatnia rozszerza swoją kontrolę nad wciąż kwitnącym sektorem. Ta dominacja znajduje również odzwierciedlenie w ilości informacji związanych z zestawami VR w Facebook. Raport z GDC mówi nam, że Oculus Quest to w rzeczywistości zestaw słuchawkowy numer jeden wśród studiów specjalizujących się w tytułach wirtualnej rzeczywistości (około 3000 studiów).

Oculus Quest 2

27% z tych studiów tworzy gry (lub inne aplikacje) dla Oculus Quest, w porównaniu do 17%Oculus Rift i HTC Vivei ... 10% dla aplikacji iOS opracowanych w ARKit (z ekranem VR lub AR). WynikiOS jest to zaskakujące (przed PSVR i zestawem słuchawkowym Windows Mixed Reality, na poziomie 8%!) i może sugerować, że programiści zaczęli pracować nad aplikacjami na przyszłość. Szkło jabłkowe.

Carve Snowboard Oculus Quest

27% studiów nad wirtualną rzeczywistością jest tworzonych w Quest. Powyżej Carve, gra snowboardowa ogłoszona podczas Oculus Games Showcase

Pozostałe informacje, tym razem na częstotliwości ręczne śledzenie z'Oculus Quest 2. Częstotliwość zmienia się od 30 do 60 Hz a opóźnienie jest zmniejszone o 10%. 60 Hz nie jest automatyczne i programiści muszą je wdrożyć.

Wreszcie, można teraz zainstalować aplikacje SideQuest bezpośrednio na słuchawkach Oculus Quest za pośrednictwem aplikacji na Androida (niestety niedostępnej na iOS). Dlatego do tej operacji nie jest już potrzebny komputer.

Powiązane posty

Go up