Blizzard w złym patchu, czas na wydanie Diablo 4
4 lata ago
Burza śnieżna w ciągu ostatnich trzech lat straciła znaczną część swojej bazy aktywnych graczy. Wyjście Diabeł 4 moc położyć kres temu trendowi.
W pierwszym kwartale 2018 roku kalifornijski wydawca miał 38 milionów aktywnych graczy miesięcznie. Dziś tylko 27 milionów. Blizzard stracił około 29% swojej publiczności w ciągu zaledwie trzech lat. Witryna Massively Overpowered twierdzi, że wykryła niedawny oficjalny dokument potwierdzający ten spadek. Firma nie wydała pełnej gry od prawie pięciu lat. To może być przyczyną tak ogromnej utraty graczy. Paradoksalne jest to, że studio poświęciło kilka ostatnich lat na podwajanie zasobów deweloperskich.

Blizzard stracił znaczną część swojej bazy aktywnych graczy w ciągu ostatnich trzech lat.
Z drugiej strony firma odnotowała wiele wewnętrznych ruchów. Dwóch z jej trzech założycieli wyszło za drzwi. Kolejnym kluczowym niedawnym odejściem dyrektoraNadzór, Jeff Kaplan.
Treść
Diabeł 4 nie wcześniej niż w 2022 r
Krótko mówiąc, wydaje się, że firma zajmująca się tworzeniem i wydawaniem gier wideo z siedzibą w Irvine przechodzi trudną łatkę. Ma następną dużą aktualizację od World Of Warcraft: Shadowlands sprowadzić swoich graczy z powrotem. Łańcuchy dominacji - zapowiadana aktualizacja - zostanie wydana w tym roku z World Of Warcraft Burning Crusade Classic.
« W Chains Of Domination gracze zagłębią się w domenę Jailera, aby zrozumieć prawdziwą naturę jego makiawelicznych planów. Wspierani przez odnowioną moc czterech Sojuszy, mistrzowie Hordy i Przymierza poprowadzą walkę o Krainę Cienia w siedzibie Władzy Więźnia. »Czy możemy przeczytać w komunikacie prasowym?
Swoją drogą okazuje się, że gra mobilna Nieśmiertelny diabeł adresy " druga faza testów i nadal jest na dobrej drodze do globalnej premiery jeszcze w tym roku ”. Jednak wiadomości są mniej dobre dla Diabeł 4. Kolejna odsłona słynnego RPG akcji pojawi się dopiero w 2022 roku.
Obowiązki odłożyć meble
Raport dla inwestorów potwierdza 16% wzrost miesięcznej liczby aktywnych graczy w porównaniu z 2018 r. Łączna liczba wzrosła z 374 mln w pierwszym kwartale 2018 r. Do 435 mln graczy w pierwszych trzech miesiącach 2021 r. W rzeczywistości liczba połączeń Gracze na służbie potroili się do 150 milionów.
Powiązane posty