Netflix rozczarowuje słabą rekrutacją abonentów w pierwszym kwartale
4 lata ago
Netflix rozczarował rynki publikacją Twoje wyniki finansowe I kwartał 2021 roku, szczególnie dla części abonentów. Grupa niewiele zyskała w porównaniu z poprzednimi występami. Jest poniżej oczekiwań.
Treść
Rozczarowanie w rekrutacji subskrybentów Netflix w pierwszym kwartale
Usługa strumieniowego przesyłania wideo pozyskała 3,98 mln płatnych abonentów w pierwszym kwartale, podczas gdy analitycy spodziewali się 6,25 mln. Grupa liczy w sumie 207,64 mln na całym świecie. Oznacza to wzrost o 13,6% w ciągu jednego roku. Dla porównania, wzrost wyniósł 22,8% między pierwszym kwartałem 2019 r. A pierwszym kwartałem 2020 r. W całym 2020 r. Nastąpił również wzrost o ponad 20% dzięki Covid-19 i różnym blokadom, które doprowadziły do wielu osób do subskrybowania. Kilka miesięcy temu osiągnięto kamień milowy 200 milionów abonentów.
Platforma spodziewa się zaledwie 1 miliona dodatkowych abonentów w bieżącym kwartale, w porównaniu z 10 milionami w zeszłym roku w tym samym okresie. Ale spodziewajcie się nowego impulsu od lata, w szczególności dzięki powrotowi popularnych seriali, takich jak Edukacja seksualna lub Napad na pieniądze w drugim semestrze.
Dobre dla części finansowej
Netflix jednak udaje się nadrobić to finansowo. Przychody wyniosły 7,16 mld USD, co oznacza wzrost o 24,2% rok do roku. Analitycy prognozowali 7,13 miliarda dolarów. Jeśli chodzi o dochód netto, wyniósł on 1,71 mld USD (3,75 USD na akcję), w porównaniu z 709 mln USD (1,57 USD na akcję) rok wcześniej. Analitycy dążyli do zysku na akcję w wysokości 2,97 USD.
W związku z tym Netflix ogłosił, że w 2021 roku wyda 17 miliardów dolarów na treści na swojej platformie. W 2020 roku było to 11,8 miliarda dolarów.
Akcje specjalisty od subskrypcji wideo na żądanie spadły o 8,68% do 501,89 USD w obrocie po rynku.
Powiązane posty