9 rzeczy, których możesz nie wiedzieć o Legend of Zelda
4 lata ago
Legenda o Zelda towarzyszy nam, aby dobrze się bawić. Pierwsza część została wydana w 1986 roku w Japonii na słynnym Famicon Disk System, a rok później, w 1987 roku, umieściła swoje walizki w Ameryce Północnej i Europie.
W rzeczywistości Zelda II The Adventure of Link została wydana w następnym roku, z nieco innym podejściem. Tym razem tytuł nie przedstawiał już świata z nieba, a raczej z profilu. Była to również okazja dla Nintendo do implementacji elementów charakterystycznych dla gier RPG.

Ciekawostka, ta druga część miała jeszcze jedną ciekawą funkcję: Link nie musiał zbierać rubinów. Co więcej, używał także magii.
Następnie Nintendo połączyło wydania, a każda generacja konsoli miała przynajmniej prawo do swojej Legend of Zelda. Przełącznik nie jest wyjątkiem od reguły. Po Breath of the Wild, Link's Awakening i Skyward Sword HD, mała transformująca konsola marki może mieć Breath of the Wild 2. Jej, lub być może słynny model „pro”, którego można się spodziewać w ciągu najbliższych kilku tygodni.
Ale to nie jest Switch Pro, o którym tutaj mówimy. Celem tego pliku jest raczej przedstawienie 9 rzeczy, których możesz nie wiedzieć o The Legend of Zelda.
Treść
1/The Legend of Zelda został zainspirowany dzieciństwem swojego twórcy
Shigeru Miyamoto nie musiał daleko posuwać się, by wyobrazić sobie wszechświat, na którym oparta jest seria. Właściwie było to po prostu oparte na wspomnieniach z dzieciństwa.
Kiedy byłem mały, mieszkałem w małym miasteczku niedaleko Kioto i bardzo często chodziłem na spacery po okolicznych lasach. Lasy, z których został zainspirowany do ożywienia Hyrule. Jeśli chodzi o tytułowe lochy, to są one inspirowane jego własnym domem z dzieciństwa, w którym znajdowało się wiele papierowych drzwi, które trudno było zobaczyć gołym okiem i które sprawiały, że czuł się trochę jak w labiryncie.
2 / The Legend of Zelda był postrzegany wewnętrznie jako anty-Mario
Nintendo jest znane ze swoich mocnych licencji, licencji, w których każda ma swoją tożsamość. A nawet jego własna osobowość.
Jednak The Legend of Zelda został opracowany w tym samym czasie, co Super Mario Bros., a jego projektanci mają wszystko gotowe aby te dwa tytuły nie były takie same. Tam, gdzie drugi dał akcji honorowe miejsce, drugi chciał być bardziej refleksyjny.
3 / Zelda nosi imię powieściopisarza
The Legend of Zelda ma silny kobiecy charakter. Zelda. Postać, którą Link musi częściej ratować, ale której nie brakuje osobowości do tego wszystkiego.
Jednak przy okazji wywiadMiyamoto ujawnił, że ta postać wzięła swoje imię od Zeldy Fitzgerald, powieściopisarki, której już nie ma. Powieściopisarka, która przez długi czas walczyła o prawa kobiet.
4 / Nintendo spodziewało się, że The Legend of Zelda upadnie w Ameryce
Japończycy i Amerykanie bardzo się od siebie różnią. Przynajmniej kulturowo.
W rezultacie Minoru Arakawa, człowiek, który kierował amerykańskim oddziałem Nintendo w czasie premiery The Legend of Zelda, spodziewał się, że ta ostatnia całkowicie zawiedzie w Ameryce. Tak bardzo, że zainstalował nawet gorącą linię, aby doradzać zagubionym graczom.
Najlepsze dopiero przed nami, bo ta infolinia działała bardzo dobrze. A kiedy telefony zaczęły odpowiadać, Nintendo zmieniło je w numer płatny.
5/ Link nie jest nazywany Link przez przypadek
Link, jak zapewne wiecie, można przetłumaczyć jako „zastaw” po francusku. I wbrew temu, co mogłoby się wydawać, ta nazwa nie jest zwykłym zbiegiem okoliczności.
Naprawdę jest dokładnie znaczenie słowa, które skłoniło Nintendo do nadania mu tej nazwy. Link miał działać jako łącznik między graczem a grą, ale także między różnymi epokami gry.
6/ Pierwotnie The Legend of Zelda powinno umożliwiać tworzenie własnych lochów
Nintendo zawsze było pionierem i ta anegdota po raz kolejny to potwierdza.
Pierwotnie The Legend of Zelda, a zatem pierwszy tytuł z serii, miał zawierać narzędzie, które pozwalało graczom tworzyć własne lochy. Pomysł, który został ostatecznie porzucony, zanim trafił na rynek.
7/ Link musiał zacząć od miecza, ale...
The Legend of Zelda zmylił wielu graczy, graczy, którzy nie byli wtedy przyzwyczajeni do tak wielu zagadek.
Po przetestowaniu gry z małym panelem, Miyamoto spotkał się z wieloma krytykami… które głęboko go zdenerwowały. Tak bardzo, że w końcu zdecydowany Aby pozbawić Linka swojego miecza, miecza, od którego gra miała pierwotnie zacząć, gracze musieli na niego zasłużyć.
8/ Triforce opiera się na japońskim symbolu
Triforce jest wyraźnie symbolem licencji, ale symbol nie został wymyślony przez Nintendo.
W rzeczywistości trzy trójkąty, które go tworzą, są symbolem klanu Hojo, klanu, który był bardzo potężny w Japonii w XIII i XIV wieku. Omawiany emblemat miał nawet nazwę: Mitsuuroko, co oznacza „trzy smocze łuski”.
9 / Wszystkie lochy w The Legend of Zelda pasują do siebie
Niewiele osób o tym wie, ale wszystkie lochy używane przez główne zadanie mogą: sprzężony Cześć. A kiedy to zrobią, tworzą idealny kwadrat.
Dziwne, prawda? Tak i nie. System ten pozwolił też Nintendo zmniejszyć wagę tych słynnych lochów, a tym samym zapewnić, że tytuł zmieści się na swoim kartridżu.
Powiązane posty