Oto, jak Spotify sprawi, że udostępnianie podcastów będzie wygodniejsze
4 lata ago
Spotify Od dawna był ograniczony do muzyki, ale teraz służba ma inne aspiracje. A przynajmniej inna aspiracja: podcasty. Platforma oferuje ją od jakiegoś czasu, z pewnym sukcesem. I właśnie, jeśli jesteś jednym z tych, którzy przyzwyczaili się do dzielenia się ulubionymi podcastami z bliskimi, to zupełnie nowa inicjatywa usługi. powinien Jesteś zainteresowany.
Jak wiesz, Spotify był jednym z pierwszych, którzy wprowadzili legalne strumieniowanie muzyki. Projekt rozpoczął się w 2006 roku, a usługa została uruchomiona dwa lata później, w 2008 roku.

Sukces był natychmiastowy. Jakość interfejsu serwisu i bogactwo treści pozwoliły mu zgromadzić miliony użytkowników na całym świecie.
Treść
Spotify coraz bardziej podkreśla podcasty
Ale teraz do sektora weszli również inni giganci: oczywiście Amazon, ale także Deezer, Apple, Qobuz i wielu innych.
Spotify zaczął wtedy mnożyć funkcje. Wśród najnowszych możemy przytoczyć audiobooki (dostępne tylko w języku angielskim), wersję dla dzieci, historie artystów czy nawet… podcasty.
W przypadku tej ostatniej od 2019 r. Nastąpiła zmiana wraz z przejęciem kilku wyspecjalizowanych w tym gatunku firm. Firmy, których wiedza i umiejętności pozwoliły szwedzkiemu gigantowi szybko odnieść sukces i ugruntować swoją pozycję w branży.
Nowość w udostępnianiu podcastów
Jeśli jesteś absolutnym fanem podcastów Spotify, być może raz lub dwa razy doświadczyłeś frustracji, próbując podzielić się nimi z przyjaciółmi lub nawet znajomymi. A to z prostego powodu: w zasadzie, kiedy udostępniamy podcast Spotify, udostępniamy cały wybrany program.
Odbiorca wymiany musiał wysłuchać wszystkich tych ostatnich, aby znaleźć fragment, o którym mu powiedziano.
Przemyślana funkcja
Ale to było wcześniej. Spotify właśnie wprowadziło nową funkcję, która pozwoli Ci udostępnić podcast ze znacznikiem czasu. Konkretnie oznacza to, że gdy odbiorca wymiany kliknie na nią, zostanie przeniesiony bezpośrednio do danego fragmentu i dzięki temu będzie mógł bezpośrednio usłyszeć, o czym mówisz.
Co więcej, ta funkcja jest dobrze przemyślana i wszystko, co musisz zrobić, to ustawić się w miejscu podcastu i kliknąć przycisk udostępniania, aby magia zadziałała.
Należy jednak pamiętać, że ta funkcja jest nadal wdrażana. Jeśli jeszcze go nie masz w domu, to zupełnie normalne.
Powiązane posty