Facebook pracuje nad wersją przeznaczoną dla dzieci poniżej 13 roku życia
4 lata ago
Facebook i Instagram należą do najpopularniejszych sieci społecznościowych. Jednak platformy te nie są dostępne dla wszystkich użytkowników Internetu. Dzieci poniżej 13 roku życia nie mogą otworzyć konta na tych platformach. Aby pozostać w kontakcie ze swoimi przyjaciółmi, dzieci korzystają ze Snapchata i TikToka.
Biorąc pod uwagę sukces tych aplikacji, Adam Mosseri, dyrektor Instagrama, ogłasza nowy projekt: aplikacja do udostępniania zdjęć zarezerwowana dla dzieci poniżej 13 roku życia. Ta wiadomość prawdopodobnie przyciągnie uwagę, biorąc pod uwagę przeszłość grupy.
W 2017 roku Facebook uruchomił Messenger Kids. Pedagodzy, grupa lekarzy i ekspertów wezwała Marka Zuckerberga do usunięcia platformy po wykryciu poważnego naruszenia bezpieczeństwa. Nieupoważnieni użytkownicy mogą wejść w kontakt z małoletnimi.
Treść
Chcesz dowiedzieć się czegoś więcej o tym projekcie?
Według informacji uzyskanych przez BuzzFeed News, amerykański gigant mediów społecznościowych nie wymyślił jeszcze szczegółowego planu tego projektu.
W chwili obecnej priorytetem firmy jest utworzenie nowego bieguna dedykowanego młodzieży.
Pierwszym celem grupy jest zapewnienie bezpieczniejszego doświadczenia osobom powyżej 13 roku życia, które są już zarejestrowane na Instagramie. W tym celu dodano nowe funkcje. Należy zauważyć, że te modyfikacje umożliwiają maksymalne ograniczenie wymiany między osobami dorosłymi i małoletnimi.
Dzieci z Instagrama
Aby sprostać dużemu popytowi, gigant mediów społecznościowych pracuje nad nową platformą podobną do Instagrama. Chodzi o to, aby umożliwić dzieciom bezpieczne korzystanie z sieci społecznościowej.
Adam Mosseri powiedział, że jednym z głównych celów tego projektu jest zapewnienie rodzicom pełnej kontroli. Dla firmy oferowanie wersji Instagrama najmłodszym to także sposób na jak najszybsze zatrzymanie widowni.
Aby projekt zakończył się sukcesem, firma zdecydowała się zaufać Pavni Diwanji. Pracując nad serwisami internetowymi dla dzieci poniżej 13 roku życia, bardzo dobrze zna COPPA. Naruszenie tego prawa jeszcze bardziej zaszkodzi wizerunkowi Facebooka. Zwróć uwagę, że Federalna Komisja Handlu nałożyła na Google 170 milionów dolarów grzywny za naruszenie COPPA w 2019 roku.
Powiązane posty