Teraz możesz rozmawiać z Albertem Einsteinem

4 lata ago

Porozmawiaj z jednym z największych naukowców wszechczasów? Teraz jest to możliwe dzięki sztucznej inteligencji. UneeQ z siedzibą w Nowej Zelandii i Austin specjalizuje się w tworzeniu „cyfrowych ludzi” i ich najnowszego produktu pozwoli ci porozmawiać z Albertem Einsteinem. Podobno wprowadzenie tego nowego chatbota zbiegnie się w czasie z setkąth rocznica uzyskania przez naukowca Nagrody Nobla w dziedzinie fizyki.

Więc teraz możemy odwiedzić stronę internetową UneeQ i zadać Einsteinowi pytania, a on odpowie na swój własny sposób. Według Danny'ego Tomsetta, dyrektora generalnego UneeQ, Digital Einstein w ramach swojej serii Companions jest w stanie komunikować się z ludźmi w całkowicie naturalny sposób, używając ludzkich ekspresji i reakcji emocjonalnych. Celem jest generowanie codziennych interakcji, które mogą mieć wpływ na życie użytkowników.

Kredyty z Pixabay

Według strony internetowej UneeQ misją firmy jest zrewolucjonizowanie obsługi klienta poprzez ambasadorów zarządzanych przez sztuczną inteligencję.

Porozmawiaj z Einsteinem

Projekt Digital Einstein powstał we współpracy z Hebrajskim Uniwersytetem w Jerozolimie i Greenlight. Partnerzy ci dostarczyli cech, które nadają chatbotowi podobieństwo do Einsteina, to znaczy jego głos, jego wizerunek, ale także maniery.

Jeśli chodzi o tematy dyskusji, które można omówić z Digital Einsteinem, można oczywiście zadać kilka pytań, na przykład o jego życie lub badania. Na pytanie, czy Ziemia jest płaska, robot odpowiedział, że Ziemia oczywiście nie jest płaska i nie powinno to być śmieszne.

Na tematy takie jak teoria względności chatbot odpowiadał z autorytetem. Ale zapytany, jak ocenia go historia, odpowiedział po prostu, że nie rozumie, co mówi jego rozmówca.

Inne chatboty UneeQ

Oprócz Digital Einstein strona UneeQ oferuje również inne chatboty. Na przykład jest Sophie, która udziela porad na temat COVID-19, i wersja Daniela Kalta, głównego ekonomisty w UBS.

Sophie rozpoczęła działalność w kwietniu 2020 r. I ma na celu rozmowę z użytkownikami na temat najczęściej zadawanych pytań dotyczących COVID-19. Według firmy do ich opracowania wykorzystali dane dostarczone przez CDC lub Centers for Disease Control and Prevention oraz WHO.

Jeśli chodzi o cyfrową wersję Daniela Kalta, chatbot został opracowany, aby pomóc ludziom zdobyć kluczowe informacje o świecie bankowości i finansów.

W naszych czasach, kiedy na relacje międzyludzkie bardziej niż kiedykolwiek wpływają żądania rozwiązania problemu rozprzestrzeniania się COVID-19, chatboty, takie jak Digital Einstein, mogą stanowić rozwiązanie łagodzące problemy psychiczne spowodowane izolacją. Jest jednak jasne, że nie mogą one całkowicie zastąpić rzeczywistego kontaktu z ludźmi.



Powiązane posty

Go up