Google zmieni algorytm, aby ograniczyć wyłudzenia i zniesławienia
3 lata ago
Google chce walczyć z wymuszeniami i zniesławieniami. Numer jeden w badaniach online zmodyfikuje zatem swój algorytm, aby ograniczyć te praktyki.
Zniesławianie online to coraz popularniejsza praktyka, nawet w Google. Wyłudzacze prosperują, tworząc strony internetowe, które można oczernić. Ich usunięcie kosztowało ofiarę fortunę. Wyszukiwarka chce to zakończyć. Powiedział New York Times chcesz zmodyfikować swój algorytm wyszukiwania, aby zapobiec wyświetlaniu zniesławiających witryn, gdy w zapytaniu użyto imienia i nazwiska osoby. Również numer jeden w wyszukiwarce online utworzył ostatnio listę znane ofiary Pomoże to usunąć te strony internetowe w przypadku zgłoszenia.
Niektóre środki są już wdrożone, inne powinny zostać wdrożone w nadchodzących miesiącach. Wiceprezes Google David Graff nie obiecuje szybkiego i doskonałego rozwiązania. Ma jednak nadzieję, że podjęte działania przyniosą znaczące i pozytywne efekty.
Treść
Interweniować w wyniki, aby chronić ofiary
Ta inicjatywa jest w rzeczywistości odpowiedzią Google na sondaż nowojorskiej gazety NYT opublikowany w kwietniu ubiegłego roku. Omawiany artykuł zwrócił uwagę na rosnące zjawisko witryn zniesławiających. Graff wyjaśnił, że te strony również bawiły się systemem.
Dlatego wyszukiwarka jest zobowiązana do zapewnienia uczciwego rankingu stron, jednocześnie chroniąc ludzi przed wyłudzeniami i zniesławieniami. Teoretycznie wprowadzone zmiany powinny przynieść korzyści wszystkim.
« Przez lata nasze podejście do poprawiania problemów z jakością rankingu wyszukiwania było spójne – nie staramy się naprawiać poszczególnych zapytań, zamiast tego bierzemy te przykłady i szukamy sposobów na ogólne ulepszenia algorytmów. „Wyjaśnił wiceprezes Google.
To powiedziawszy, ta próba zwalczania zniesławienia i wymuszenia podkreśla znaczny wpływ Google. Zniszczenie reputacji danej osoby jest możliwe po prostu dlatego, że zniesławiające informacje pojawiają się wysoko w wynikach wyszukiwania. To po raz kolejny pokazuje, że numer jeden w badaniach online ma nieproporcjonalny wpływ na Internet.
Przeczytaj także: Arkusze Google ukrywają jajko wielkanocne na cześć miesiąca dumy
Już niezwykłe wyniki
Zmiany wprowadzone przez Google są już zauważalne według New York Times. W rzeczywistości nowojorska gazeta przetestowała listę 47 000 ofiar zniesławiających witryn.
Różne zniesławiające platformy związane z nazwami kompilacji nie pojawiają się już w wynikach wyszukiwania.
Jednak niektóre witryny nadal pojawiają się, ale nie na pierwszych kilku stronach. Sztuczna inteligencja Google z czasem stanie się bardziej wydajna i powinna znacznie ograniczyć zjawisko smużenia. Z drugiej strony, lider badań online rozważyłby przegląd osiągów silnika, aby uczynić go bezpieczniejszą przestrzenią.
Powiązane posty