Twórca ofiarą zamachu z powodu kosmetyku

4 lata ago

Wpływ Genshina to gra RPG wydana w 2020 roku, która odniosła natychmiastowy sukces. Trzeba powiedzieć, że chiński tytuł ma ugruntowaną strategię dotarcia do nowych graczy, przyzwyczajonych do swojej nowoczesnej formuły. Genshin Impact to darmowa gra z kosmetykami do kupienia i dostępnym trybem online z grą crossover. Kierunek artystyczny Genshin Impact znacząco przyczynił się do jego sukcesu, na przykład dzięki wielości platform: PS4, PS5, iOS, Android, Nintendo Switch i PC. Dlatego możesz kontynuować grę z dowolnego komputera, idealnego do grania w ruchu. Niestety, Genshin Impact mówi dziś o nowościach.

Mężczyzna próbował zamordować jednego z twórców Genshin Impact w swoim biurze w myHoYO, studiu, którego też był współzałożycielem.

Kredyt: miHoYO

A powód tej próby jest równie niepokojący, jak motywowany brakiem kosmetyku w grze, donosi ScreenRant.

Brak stroju w Chinach, który mógłby usprawiedliwić próbę zamachu

Można by się prawie roześmiać, gdyby sprawa nie była tak poważna. Mężczyzna próbował zamordować jednego z twórców Genshin Impact i współzałożyciela studia miHoYo w Szanghaju. Ci ostatni zakradli się do swoich biur uzbrojeni w nóż, zanim zostali zatrzymani przez policję. Na szczęście podczas tego ataku nikt nie został ranny.

Aresztowany mężczyzna ujawnił co najmniej absurdalny motyw swojego gestu. Atakujący był zły, że kostiumy króliczków dla różnych postaci w grze nie są dostępne w Chinach. Wielu chińskich graczy było tym zmartwionych, nie rozumiejąc, dlaczego te kosmetyki są dostępne na całym świecie, ale nie na ziemiach Genshin Impact.

Chociaż niektóre społeczności są uznawane za toksyczne w świecie gier wideo, wystarczy, że zadrży, że gracz jest skłonny zamordować dewelopera z tak bezużytecznego powodu ...

MiHoYo, studio stojące za Genshin Impact, zostało założone w 2012 roku przez trzech studentów Uniwersytetu Jiao Tong w Szanghaju: Cai Haoyu, Luo Yuhao i Liu Wei. To natychmiastowy sukces firmy, która łączy w sobie inspirację niezależnym rozwojem i animacją z coraz ważniejszą społecznością. Następnie MiHoYo wybrał rynek północnoamerykański i europejski; w szczególności rosną.



Powiązane posty

Go up