Sony zawsze „szuka nowych wspaniałych doświadczeń”

3 lata ago

Sony Od zawsze odnosił sukcesy dzięki swoim ekskluzywnym produktom. Jego najnowsza konsola, PS5, nie jest wyjątkiem od reguły. Gracze mogą teraz cieszyć się Demon's Souls, Marvel's Spider-Man Miles Morales, Ratchet and Clank Rift Apart, Returnal i nie tylko. I chociaż Microsoft ma teraz w rękach Bethesdę i uczynił Starfield swoją wyłącznością, Sony musi odpowiedzieć. Dlatego japoński gigant nawiązał współpracę z Deviation Games, która skupia wielu liderów branży. Celem jest stworzenie ambitnej gry na PS5, wykraczającej poza strategię zakupu. To wyjaśnia Hermen Hulst, dyrektor Sony Interactive Entertainment (SIE).

W wywiadzie dla Eurogamer, człowiek zaufał filozofii SIE w zakresie doświadczeń związanych z grami.

PlayStation 5 rozciągnięta na całym świecie

Kredyty Sony

Hermen Hulst zapewnia, że ​​SIE stawia przede wszystkim na kreatywność swoich twórców, a nie na liczne przejęcia.

Sony stawia na dojrzałość, a nie liczne zwroty

Deviation Games, zatrudniająca 100 pracowników, w tym kilka znanych nazwisk, jest partnerem Sony. Dlatego studio przygotowuje swoją pierwszą grę, wyłącznie na PS5. Jak wyjaśnia Hermen Hulst, Deviation Games jest jednym z graczy w strategii Sony dążącej do dojrzałości, a nie wielu deweloperskich przejęć.

O ile dla Hermena Hulsta akwizycje są konieczne, o tyle SIE przede wszystkim „szuka nowych wspaniałych doświadczeń”. Mężczyzna mówi, że niekoniecznie wskazuje na AAA, precyzując, że mówi o „dużych i małych” grach. Ponieważ jego najnowsze ekskluzywne tytuły to głównie przeboje gier wideo, SIE może faworyzować mniej pomniejszych tytułów.

Menedżer SIE jest całkiem zadowolony ze współpracy z Deviation Games, nazywając studio „całkowicie niezależnym pod względem tworzenia”. Hermen Hulst uważa, że ​​zespoły robią „wszystko, co w ich mocy, aby sprowadzić jednych z najlepszych twórców w terenie”. Mężczyzna uważa również, że SIE jest jego idealnym sojusznikiem, ponieważ „koncentrując się na jakości (...) poświęcamy niezbędny czas, bo stworzenie nowego doświadczenia nie jest łatwe”.

Sony wydaje się więc daleko od strategii Microsoftu. Amerykańska firma prowadzi politykę wymian, w szczególności poszerzania katalogu swojego Xbox Game Pass.



Powiązane posty

Go up