nowy system walki pozostał pomimo niezadowolonych graczy

4 lata ago

Bez konieczności uczestniczenia w rewolucji, Bravely Default II w każdym razie dystansuje się od swojego poprzednika pod względem systemu walki. Chociaż twórcy otrzymali opinie od niezadowolonych graczy, zdecydowano się zachować nową mechanikę ze względu na jej praktyczność.

W zeszłym roku wersja demonstracyjna Bravely Default II oferowane graczom na Switchu, którzy przekażą swoje opinie twórcom. Zeszłej jesieni Nintendo nawet to zrobiło strumieniować wideo z wyszczególnieniem zmian dokonanych w wyniku otrzymanych uwag.

Kredyt YouTube

Pytanie, które się pojawiło, dotyczyło tego, czy zespół nad nim pracuje Bravely Default II nadal miał punkty, które mogły zdenerwować niektórych graczy. Odpowiedź brzmi tak.

Bravely Default II: pierwszy system walki byłby zbyt skomplikowany

Masashi Takahashi, producent Bravely Default II, powiedział naszym kolegom z Kotaku że zasadniczo system walki tej nowej kontynuacji musiał być bardziej tradycyjny. Ostatecznie zdecydowano się na mechanikę, która implikuje szybkość oraz tymczasowe zalety i wady.

"[Avec le premier système de combat], stało się dla nas jasne, że będą rzeczy do przewidzenia i że naprawdę trzeba będzie zrobić jakieś skomplikowane domysły, jeśli kolejność działań miałaby zostać wyświetlona w grze. To skomplikowałoby sprawę bardziej, niż zamierzaliśmy. skończyło się na usunięciu tego przed wydaniem pierwszej wersji demonstracyjnej gry ”..

Wśród zgłoszonych komentarzy twórcy doliczyli się negatywnych opinii na temat nowego systemu walki. Ale ponieważ zespół miał nadzieję nie osiągnąć jednomyślności, nie czekaj na ostateczną wersję Bravely Default II głaszcze publiczność w kierunku włosów:

„Mieliśmy nadzieję, że ludzie powiedzą nam, że chcieliby, aby ten element porządku akcji był obecny w grze. Nie wiedzieliśmy, ile reakcji byśmy na to zareagowali ”. Skończyło się na tym, że dostaliśmy całkiem sporo, wiesz i zdecydowaliśmy się ich nie uwzględniać z powodów, o których wspomniałem ”..

Premiera zaplanowana na piątek 26 lutego 2021 roku i wyłącznie na Nintendo Switch.



Powiązane posty

Go up