Microsoft przetestował grę i mówi o nowym standardzie do osiągnięcia
3 lata ago
Obecnie trwa proces między Epic Games a Apple, który zarzuca temu drugiemu dominującą pozycję. I choć może się to wydawać zaskakujące, materiały dostarczone przez firmy pozwalają dowiedzieć się więcej o innych dużych firmach, takich jak ... Microsoft. Firma macierzysta Xbox mogła spróbować szczęścia w The Last of Us Part II i zebrała swoje wrażenia w dokumencie. Sprawa udostępniona przez ScreenRant, masz się z czego uśmiechać, wiedząc, że jest to gra dostępna wyłącznie na PlayStation i że Naughty Dog jest własnością Sony. Xbox jest pod takim wrażeniem, że mówi nawet o nowym standardzie ustawionym przez The Last of Us Part II, tylko tyle.
Dzięki testowi The Last of Us Part II nie ma wątpliwości, że Microsoft chce się nim zainspirować, aby zaoferować tak mocną grę na swojego Xboksa.
Ponieważ The Last of Us Part II będzie jedną z najważniejszych gier na PlayStation 4, wkrótce na PlayStation 5.
Treść
Microsoft jest pod wrażeniem The Last of Us Part II
The Last of Us Part II przygotowuje się na nadejście swojej kontynuacji, ale dziś oferuje co najmniej zaskakujące informacje. Microsoft był w stanie przetestować sukces kasowy PlayStation 4 i był zachwycony. W dokumencie ujawnionym podczas testu między Epic Games i Apple dowiadujemy się, że firma jest pod wrażeniem tego „symulatora chodzenia”, wyjaśniając, że te fazy są „bardzo dobrze wykonane i pokazują, że inne gry (...) również muszą to osiągnąć. standard. .Dobry do dialogów, inscenizacji i dubbingu ”.
Dla Microsoftu, niezależnie od wspólnego odbioru fanów, nowe konsole muszą osiągnąć ten wynik. Firma mówi o „jakości wizualnej i dbałości o szczegóły The Last of Us Part II”, nazywając je „najlepszymi ze wszystkich”. Microsoft przyznaje nawet, że graficznie gra jest „w porównaniu do wszystkiego, co nasze zespoły stworzyły na konsolach i PC (…) nieustannie byliśmy zdumieni grafiką, co zdarza się bardzo rzadko”.
Ale uwaga: Microsoft nadal uważa, że Naughty Dog nie jest doskonały we wszystkich punktach. Test wyjaśnia, że studio nie opanowało jeszcze walki bronią palną i że The Last of Us Part II również ma problemy. W przypadku Microsoftu ten problem jest kompensowany przez bardzo dobry system infiltracji.
Warto też skorzystać z okazji i przypomnieć sobie, że rozpoczęło się pisanie scenariusza do The Last of Us 3.
Powiązane posty