Into the Radius będzie jedną z pierwszych gier VR obsługujących DLSS firmy Nvidia
4 lata ago
Gry rzeczywistości wirtualnej pochłaniają wiele zasobów, aby osiągnąć poziom podobnego renderowania płaskiego panelu (gracze Half Life Alyx lub z Symulator lotu VR Wiem to bardzo dobrze). DLSS może zmniejszyć obciążenie obliczeniowe, ale technologia ta nie została jeszcze przystosowana do gier w rzeczywistości wirtualnej.
Zostanie to zrobione za pomocą FPS W radiu, pierwsza gra rzeczywistości wirtualnej oparta na technologii DLSS firmy Nvidia (Deep Learning Supersampling). Ten tryb wyświetlania, który pozwalaskaler w czasie rzeczywistym w 4K "Wszystkie detale" Obrazy obliczone w 2K: będą wymagały komputera wyposażonego w procesor graficzny RTX z serii 20/30. DLSS jest kompatybilny z wirtualną rzeczywistością od wersji 2.1, ale wydaje się, że studia dopiero zaczynają przejmować tę technologię.
Gra studia CM Games i Creative Mobile nie jest stricte pierwszym tytułem kompatybilnym z DLSS, a raczej implementacją technologii w wersji VR. Grzmot wojny pozostawia tak wiele do życzenia, że można z łatwością obdarzyć go koroną „Preums”.
Powiązane posty