Microsoft Store obniża prowizję z 30% do 12%

4 lata ago

Platformy, które sprzedają zdematerializowane oprogramowanie / gry, są prawdziwą wizytówką tysięcy programistów. Kilka usług jest bardzo popularnych, takich jak App Store oferowany na iOS lub Play Store na Androida. Na PC, Steam i Epic Games Store toczą wielką bitwę w segmencie gier wideo, a Microsoft oferuje swój Microsoft Store. Dzisiaj usługa podjęła ważną decyzję, która może przyciągnąć nowych programistów. Wystarczająco dużo, aby dotrzeć do znacznie większej liczby potencjalnych konsumentów i mieć stale rozwijający się sklep.

Decyzja ta polega na obniżeniu prowizji od każdej sprzedaży.

Kredyty z Pixabay

Od sierpnia Microsoft Store należy do tej samej kategorii co Epic Games Store. Co kultywuje wizerunek dobrego chłopca z gry wideo, którą Microsoft tak bardzo docenia.

Deweloperzy będą mogli zatrzymać 88% pieniędzy na każdej sprzedaży

Podobnie jak w Epic Games Store, Microsoft Store zdecydował się podnieść od 30% do 12% prowizji od każdej sprzedaży od 1 sierpnia 2021 roku. Dotyczy to zarówno zakupu oprogramowania, jak i gier wideo: dodatkowy argument dla programistów. To sprawia, że ​​chcą skorzystać z gabloty, jaką oferuje Microsoft Store. Usługa jest również zwycięzcą z dodatkowymi potencjalnymi konsumentami i większym katalogiem. W bezwzględnej wojnie wirtualnych sklepów Microsoft musi mieć mocne argumenty.

Pamiętaj jednak, że ta obniżka prowizji nie dotyczy Xboksa. Microsoft może czekać przed zastosowaniem tej obniżki dla swojej konsoli. A może bardziej strategiczne jest obniżenie prowizji na PC. Trudno wiedzieć, firma nie komunikuje się na ten temat.

Microsoft Store jest zainteresowany pobieraniem niższej prowizji od programistów. Przy mnogości usług lepiej rozpieszczać programistów. Nie wspominając o tym, że Epic Games Store oferuje już niską prowizję 12% i bardzo regularnie oferuje darmowe gry. Mówimy o GTA 5, Alien Isolution, Hitman, Watchdog 2 ...

Jeśli chodzi o konkurencję, Apple utrzymuje stałą prowizję w wysokości 30%, która jest źródłem jego prawnej walki z Epic Games. Steam, lider zdematerializowanych gier wideo, od lat stosuje tę samą stawkę.



Powiązane posty

Go up